Demokracija ima pomen
Prevod zaupnega teksta Davida Brocka, ki napove sistematične spremembe v Demokratski stranki
AR revija
Eseji

Sreda, 8. januar 2020 ob 10:03

Odpri galerijo

vir slike: commons.wikimedia.org

Preberite zaupni memo Davida Brocka, v katerem oriše napad na Trumpa januarja 2017. David Brock, izkušen liberalni politični operativec in lojalist Clintonov je ustanovitelj Media Matters in je skupaj z več kot 100 donatorji staknil glave v posvet, kako naj bi demokrati "zbrcali Trumpovo rit". V javnost je prišel tajni memo imenovan "Demokracija ima pomen: strateški plan za akcijo", ki nazorno in brez zavor opisuje Brockovo štiriletno agendo za napade na Trumpa in republikance prek svojih organizacij v sklopu Media Matters.


Memo vsebuje plane za zmago nad Trumpom preko odstavitve, razširitev misije Media Matters za boj proti "vladnim dezinformacijam", zagotovitev zasedbe senata s strani demokratov v vmesnih volitvah 2018, vlaganje tožb proti Trumpovi administraciji, uporabo digitalnih sledilcev za vnovčenje političnega odvetništva za deligitimizacijo Trumpovega predesedništva in zagotavljanje škode republikancem, ter partnerstvo s Facebookom za boj proti "lažnim novicam".
Brock je na srečanju upal na ustanovitev liberalne mreže donatorjev, ki bodo lahko konkurirale medijskim mrežam konservativnih bratov Koch. Brock je ciljal na 40 miljonov ameriških dolarjev za umazan boj proti Trumpovi administraciji. Spodaj si lahko preberete zaupni, za siršo javnost skriti memo, ki je vseeno pricurljal v medije pomočjo raziskovalnih novinarjev The Washington Freebacona.

Preveden ni povsem celoten tekst, ja pa prevedena večina, kjer lahko vidimo, kakšen je način razmišljanja in delovanja v zaledju- torej progresivne linije v demokratski stranki.
Pri tem je zelo pomembno imeti v mislih tudi način dela naših “progresivcev” ter njihovih organiziranih napadov na svobodo govora, tiska, njihovega fanatizma v izključevanju, ovaduštvu, organiziranemu odvračanju od svobodne izbire financiranja določenih medijev in njihovih vplivov na vladne in druge službe…

Demokracija ima pomen

Strateški Plan za Akcijo

MEDIA MATTERS

Progresivna infrastruktura, ki smo jo zgradili je obstajala že dolgo, preden je H.Clinton kandidirala za predsednico. Vedno je ta infrastruktura bila mišljena kot prva obrambna črta in hkrati napadalna fronta, če bi prišlo do napadov.

Če se bomo borili, bodo napori naših skupin trajnostni, nadaljevali bomo in ponovno bomo zmagali.

Mandat je naš

Na predsedni[kih volitvah 2016 smo zmagali po številu glasov ljudi. Na vmesnih volitvah so Demokrati pridobili sedeže v senatu in v spodnji hiši.

Trump je najmanj popularen prihajajoči predsednik v moderni zgodovini. Odhajajoči predsednik Obama pa je zmagovalec po glasovih ljudi in spet najbolj občudovan moški in ženska v državi. (Gre za prevod, ki je dobesedno tak. Op. prev.)

Država ni volila za spremembo v stilu Trumpa. Trump ima pravno avtoriteto, ampak mi imamo moralno avtoriteto in moralno odgovornost, da mu nasprotujemo.

Borili se bomo, vsak dan

Borili se bomo za stvari v katere verjamemo in borili se bomo proti poskusom razdora temeljnih del in vrednot progresivnega gibanja in te pluralistične nacije.

Upirali se bomo normalizaciji Donalda Trumpa. Vsakemu navzkrižju interesov in poskusom dogovarjanja, vsakemu njegovemu nagibu k totalitarizmu, vsaki njegovi subverziji demokratičnih mehanizmov, in upirali se bomo vsakemu radikalnem odmikanju od norm ustaljene zunanje in notranje politike.

Izpodbijali bomo vsak napor oblasti, na vseh stopnjah, vse poskuse omejevanja pravic, razveljavljanja zaščit, vkorenijanje neenakosti, prerazporejanje bogastva navzgor, ali kakšne druge poskuse spodkopavanja načela egalitarizma, ki morajo delovati kot trdna podlaga za našo demokracijo.

Naučene izkušnje bomo uporabljali

Splošno in preprosto povedano: demokrate so v digitalnem prostoru premlatili.

Taktične in sporočilne digitalne programe smo spremljali premalo učinkovito in se premalo vklapljali v spletne skupine ljudi.

Trumpov kamp je učinkovito nagovarjal ljudstvo in se zanašal ne spletne kanale za razširjanje obvestil in razširjanje dezinormacij, vplival je na medije, izkoriščal lažne novice, s čemer je prišel do kabelskih TV.

In desnica je kolonizirala Facebook, utrdila virtualni monopol nad distribucijo informacij.

Naši digitalni napori so bili vglavnem fokusirani na spreminjanje zgodbe s tradicionalnimi prijemi, kjer se uporabljajo predvsem medije za dostop do volilca. Ti prijemi so delovalil do ene točke, ampak ni bilo dovolj v odnosu do medijev, ki jih spodbuja profit in dostop ter strah pred grožnjami in nasilništvom trumpovih sil.

Novi realnosti se bomo prilagodili v popolnosti, in zmagali bomo

to bomo storili tako:

V naslednjih štirih letih bomo pri Media Matters nadaljevali z našo misijo razorožitve desničarskih dezinformacij. Medtem bomo vodili boj proti naslednji generaciji konzervativnih dezinformacij: proliferaciji lažnih novic in propagande, ki ogroža državni informacijski ekosistem. Tako bo izgledal uspeh:

  • serijske dezinformatorje in densičarske propagandiste živeče na socialnih omrežjih in najvišjih instancah vlade bomo razkrinkali, diskreditirali.
  • Internet in družbene platforme kot je Google in Facebook, ne bodo več nekritično in brez posledic gostovale strani z lažnimi novicami.
  • Toksične kampanije alternativne desnice, ki zastrupljajo naš državni diskurz bodo kaznovane in ustavljene.

American Bridge bo ustoličil sebe kot standard opozicijskih raziskav, zgrajen na vlogi progresivnega čistilca informacij, ki poganjajo narativ republikancev in bo epicenter v naporu, da Demokrati prevzamejo oblast- začevši v 2017 in z nadgradnjo do 2020. Tako bo izgledal uspeh:

  • Trump bo poražen ali preko postopka razrešitve 'impecehmeanta' ali na voliščih.

  • Ravnovesje moči se bo nagnilo v prid Demokratom. Izmerljivo bomo vplivali na vse stopnje naše oblasti, od Senata do lokalnih volitev.

  • Osvobodili se bomo zanašanja na osrednje medije. Naš robusten digitalni program bo dosegel volilce na internetu.

EKIPA bo vodila ne-partijsko etično skupino (psi čuvaji) v obdobju krize s predsednikom in administracijo, ki predstavlja možen konflikt interesov in etičnih problemov na nezaslišani ravni. EKIPA bo zahtevala etično vodenje od administracije in od vseh vej oblasti, razkrivala nepravilno vplivanje na močne interese, in omogačala odgovornost, ko se administracija in ostali izogibajo etičnih standardov, pravil in zakonov. Tako bo izgledal uspeh:

  • Trumpu bomo oteževali delo s konstantnim tokom škodljivih informacij, novimi odkritji in onemogočali njegov umik pred konflikti.

  • Trumpova administracija se bo prisiljena zagovarjati za nezakonite prijeme na sodišču.

  • Močne industrije in interesne skupine bodo priča upadu njihovega vpliva.

  • V ključnih državah bo denar črnega trga postal politična odgovornost.

Ta trenutek so nekatere naše institucije v kritični situaciji, ki stojijo med Ameriko, kot jo poznamo in breznom. Zasčititi in ubraniti moramo naše demokratične vrednote.

Ne bomo odnehali. Šli bomo samo naprej.

Upamo, da se boš boril z nami.

ANALIZA

Pritisk dobro financiranih desničarskih medijskih manipulacij s seboj prinaša znatne izzive.

Konzervativni Media Research Center z letnim operacijskim budžetom $18 miljonov, v navezi z ustaljenimi desničarskimi mediji poskuša okrepiti mit o nepristranskosti levo-liberalnih medijev, potisniti novinarstvo v desno, in razširiti dezinformacije v mainstream (glavni tok).

Breitbart z donacijami ekstremistov blizu Donald Trumpove administracije zagotavlja stično točko za novo alternativno desnico, in omogoča izkoriščanje slabosti v medijski pokrajini. Z močnim zaveznikom v Beli Hiši (Steve Bannon, glavni strateg predsednika Trumpa), Breitbart planira svoj prepoznavni znak antiestablishment rasizma izvoziti na globalno raven.

Medtem je desnica investirala miljone za grajenje in vzdrževanje infrastrukture za novo generacijo konservativnih medijev, katere je med predsedniško kampanijo 2016 tudi uspešno uporabila proti nasprotnikom.

Razmerje je simbiotično.

Donald Trump uporablja svoj Twitter, da manipulira novice z lažmi; napada novičarske kanale, ki pišejo kritično o njem; in deli zgodbe razpečevalcev lažnih novic, spletnih strani z zarotami in desničarskih medijskih kanalov.

"Trump TV" (Pretočni novičarski kanal Right Side Broadcastinga) mu daje platrformo, da spodreže druge medije in razširja programiranje direktno do svojih podpornikov. Trump TV bo menda prisoten v Beli Hiši na novinarksih konferencah, tudi brez tradicionalnih novinarskih akredetacij.

V hiper-fragmentiranem medijskem okolju desnica agresivno izkorišča slabosti in išče nove načine, da z lažmi zastruplja informacijski ekosistem.

V Meddia Matters smo pripravljeni, da jih ustavimo.

STRATEGIJA

V našem zadnjem štiriletnem strateškem planu, smo prihajajočo medijsko pokrajino opisali, kot "dve paralelni realnosti". Na eni strani smo predvideli, da bodo uveljavljeni mediji ostali v ospredju, ampak bo njihova moč in relevantnost oslabela, potem ko naredijo nenadne spremembe na spreminjajočo se ekonomsko realnost. Na drugi strani razdrobljenost med publiko ustvarja eksplozijo novih digitalnih medijev, ki pripomorejo k povečanju 'confirmation bias'. Uporabnike medijev ujame v mehurčku in jih izolira od nasprotnih mnenj, ter spodbuja ekstremizem.

Pri Media Matters moramo posebej odgovoriti na naslednje tri različne izzive:

  • Propad novinarstva
  • Vzpon lažnih novic, dezinformacij in naporov za aktivno propagando
  • Informacijski ekosistem, ki omogoča ekstremizem in spodbuja klimo ustrahovanja

Da bi v tem okolju ustavili manipulacije desničarskih medijev, moramo povečati našo vidnost v ekosistemu, našim partnerjem okrepiti možnosti da vplivajo nanj in posodobiti infrastrukturo na kateri je zgrajen.

POMEMBNI IZZIDI

V naslednjih štirih letih se bomo pri Media Matters foksusirali na dosego naslednjih ciljev:

Serijske dezinformatorje in densičarske propagandiste živeče na socialnih omrežjih in najvišjih instancah vlade bomo razkrinkali, diskreditirali. Internet in družbene platforme kot so Google in Facebook, ne bodo več nekritično in brez posledic dajale prostor stranem z lažnimi novicami in propagando. Toksične kampanije alternativne desnice, ki zastruplja naš državni diskurz bodo kaznovane in ustavljene.

Ustavili smo predsednikove priviligirane telefonske intervjuje

Pri Media Matters smo bili prvi, ki smo opozorili na telefonske intervjuje pri nacionalnih kabelskih operaterjih, namesto da ga prisilijo, da se pojavi preko satelita ali v studiju. Zaradi tega privilegija, se je Trump lahko pojavil na več oddajah (69 intervjujev v prvih 69 dnevih leta 2016) in se tako izognil biti soočen z intervjujanci, ki bi razkrili njegove laži. Zaradi naših prizadevanj, da spremenijo način CBS in NBC News upoštevajo naše pritiske in javno objavijo, da bodo prekinili Trumpove telefonske privilegije. Na koncu so drugi sledili in Trumpova možnost kontroliranja cikla novic iz udobja svojega doma je bil močno zmanjšanja.

Media Matters Plan

Media Matters bo še naprej pritiskal na konservativne dezinformacije preko vseh dosegljivih kanalov v infromacijskem ekosistemu in specifično nevtraliziral efekt novo omogočene infrastrukture alternativne desnice.

Svoje napore bomo osredotočili na tri področja:

  • Z našim vplivom in avtoriteto bomo spodbujali dobro novinarstvo.

  • Razvijali bomo tehnologije, ki bodo služile kot prvi opozorilni sistem za lažne novice in zaščito pred zlorabo družbenih omrežij.

  • Implementirali bomo robustne večplastne komunikacijske strategije in mobilizirali masovne družbene pobude in prizadevanja

SPODBUJANJE DOBREGA NOVINARSTVA

Tradicionalne platforme izumirajo. V zadnjih 20 letih je bil njihov model zmanjšan, gledanost je padla, konkurenca je zrasla in oglaševalski denar je skopnel.

Novinarji se srečujejo z prekarnostjo, medijske hiše odpuščajo ali se popolnoma zapirajo.

Ta pozicija v kateri so se mediji znašli, v kombinaciji z novinarskimi institucionalnimi tendencami, da politične probleme prikažejo enako kot krivdo Demokratov/progresivcev ali Republikancev/konservativcev, ne glede na dejstva, nam sugerira, da bodo mediji še naprej normalizirali Donald Trumpa in njegove zaveznike.

Novinarji, ki izpostavijo ekstremno realnost Trumpove administracije, se soočijo z osebnim nadlegovanjem. Medijske hiše so na udaru z bojkoti, ki jih spodbuja sam predsednik. Oboji tvegajo dostop do vladnih informacij in uradnikov.

V Media Matters se moramo spoprijeti z efekti umirajočega novinarstva in omogočiti zmago resnici v informacijskem ekosistemu - saj je nujno, da naša demokracija preživi.

Tako bomo to storili:

RAZISKAVE

Celo naši najbolj predani nasprotniki razumejo verodostjonost naših raziskav. Tiste ki bodo spoznali, da moč Media Matters prihaja iz njenih raziskovalnih projektov, bomo povzdiginili in promovirali.

Decembra 2016 smo pri Media Matters prestrukturirali naš oddelek za raziskave, da bi izboljšali zmožnost prisostvovanja v študijah in raziskavah opozicije, obenem pa podpirali hitro odzivnost, ki krepi progresivno gibanje.

Za boljšo dostopnost vitalnih in zimzelnih informacij smo v letu 2017 predelali našo spletno stran. Medijske hiše in naši progresivni partnerji nam vsak dan pošiljejo zahteve po informacijah. Te potrebe lahko zagotovimo z preprostimi navodlili za obisk prej objavljenih raziskav. Razvijanje raziskovalnega spletnega portala se lahko financira iz teh zahtev.

Povišanje števila kvantitativnih raziskav, ki jih objavimo, bo okrepilo naš ugled med aktivisti, mediji in partnerji našega gibanja.

Poleg tega jedro Media Matters predstavlja pet ekip ekspertov, ki raziskujejo kako mediji pokrivajo ključne progresivne teme našega časa tudi takrat, kadar niso na prvih straneh. Media Matters ekipe se fokusirajo na korekcijo lažnih informacij na sledečih področjih: nasilje z orožjem in varnost, LGBT enakost, reproduktivne pravice in spolno enakost, klimatske spremembe in energija, ter ekonomija. Naše ekipe dnevno sodelujejo z našimi partnerji v gibanju, vsaka na svojem področju osvetljujejo probleme in spreminjajo narativ, kako o teh problemih poročajo mediji.

KAZNUJ OMOGOČANJE IN SAMOZADOVOLJNOST

Za vsakršno normalizacijo Trumpa bomo terjali odgovornost medijev. Novinarje bomo spodbujali, da branijo standardne prakse kot so zaščita novinarskega bazena in akredetacij in stremeli bomo za višje standarde proti tej novi grožnji.

Potem ko je Breitbart vložil vlogo za stalne novinarske akredetacije, smo hitro ukrepali. Z analizo tisočih člankov smo demonstrirali, da Breitbart ne dosega standardov za originalno poročanje.

Pri Media Matters smo tudi prvi opozorili na Breitbartovo mednarodno širitev in začeli sodelovati z domačimi in tujimi novinarji in jih podučevati o njihovem modelu, kot tudi o širšem delovanju alternativne desnice, katere glavno stičišče je Breitbart. Najbolj pomembno: pomagali smo novinarjem do razumevanja simbiotične povezave med Breitbartom in raziskavami opozicijskih političnih strank, da bi bolj natačno lahko poročali o nevarnosti, ki se širi v zahodnih demokracijah.

Podpiranje novinarstva pomeni prav to: Pomoč medijem navigirati med zakomplicirano pokrajino alternativne desnice, braniti jih pred napadi in zlorabo, medtem ko jim zagotovimo, da še naprej opravljajo svoje vitalno delo.

"Skozi leta so pri Media Matters zmagali ali pomagali v številnih ključnih zmagah, od izgona Glenn Beck-a iz kabelske televizije, do terjanja odgovornosti glede oddaje 60 Minutes za njeno napačno poročanje o Benghazi incidentu." - The Nation

NEVTRALIZACIJA VLADNIH DEZINFORMACIJ

Kaj se zgodi, ko desničarski radio gostitelji in televizijska mreža Fox niso več najbolj nevaren vir dezinfromacij, ampak zvezna vlada sama? To ima lahko uničujoče posledice. Ne glejte dlje kot od vladno podprtih dezinformacij, okrepljenih z nekritičnimi mediji, ki so leta 2003 državo vodile v vojno z Irakom.

Predpostavka, da je lahko oblast Združenih Držav pod Donald Trumpom vir dezinfromacij ni tako napačna - in se pravzaprav zdi neizogibna. Trump je na vse medije, velikokrat ponavljajoče se, lansiral laži. In mnogo njegovih visokih uradnikov je promoviralo lažne novice, tudi oseba, katero je zadolžil za upravljanje uradnih računov Bele Hiše na družbenih omrežjih. Ta oseba je tudi uporabila družbene medije za nadlegovanje obrekovalcev.

Na koncu koncev: pripravljeni moramo biti za identifikacjo dezinformacij, ki prihaja iz strain oblasti in se boriti na vsakem koraku - direktno in indirektno. Novinarje moramo spodbujati, da skrbno pregledajo vse trditve zvezne vlade.

INOVACIJE PROTI LAŽNIM NOVICAM IN PROPAGANDI

Facebookov virtualni monopol pri distribuciji informacij je pospešil fragmentacijo medijske krajine.

Skoraj 2/3 Američanov (200 miljonov) gleda novice na socialnih omrežjih. Za razliko-manj kot polovica odraslih glede lokalne novice, manj kot tretjina gleda kabelsko televizijo ali večerne novice, četrtina jih posluša radio in samo en američan od petih bere časopis.

V letu 2016 več kot 2/3 uporabnikov Facebooka uporablja platformo za iskanje novic. Facebookov algoritem napaja 'confirmation bias' (tu je mišljen algoritem, s katerim facebook išče predvsem tiste informacije, za katere “že vnaprej ve”, da vam bodo všeč, saj ste že prej iskali podobne informacije) s tem ko uporabniku predlaga, kar si želi slišati. Snovalci lažnih novic izkroriščajo to slabost za politične namene in za profit.

Do sedaj smo postali eksperti v nadziranju kako se infromacije gibljejo čez medijsko pokrajino: razumemo kje in kako so laži ustvarjene in kako se širijo.

Sedaj je čas, da gradimo na našem znanju in na unikatnem radio in video arhivu za razvoj tehnologij potrebnih za boj, proti tem novim napadom dezinformacij.

To bomo storil takoi:

ANALIZA PODATKOV IN ZGODNJI OPOZORILNI SISTEM

Nadziranje medijev nam zagotavlja boj in identifikacijo občutljivih dezinfromacij. Zgodovinsko to pomeni nadziranje konservativnih medijev, televizijskih novic in časopisov.

Človeško nadziranje ni možno. Lažne novice in združenja alternativne desnice se eksponentno množijo.

PRISILILI SMO POPRAVKE PRI LAŽNEM POROČANJU O INCIDENTU GLEDE BENGHAZI V ODDAJI 60 MINUTES

Oktobra 2013 smo medijsko hišo CBS opozorili glede poročanja o ravnanju in odzivu Obamove administracije na napad na Benghazi, povzet po intervjuju z t.i. "očevidcem". Naše neusmiljene raziskave in pritiski so sprožile poročanja, ki so dokazala, da so bili dogodki popolnoma izmišljeni. Medijska hiša je bila primorana objaviti popravek in opravičilo ter založnik (CBS-ova sestrko podjetje) je bilo primorano umakniti s prodajnih polic knjigo "Eyewitness". Potem, ko je medijska hiša sprožila interno preiskavo - na katero smo prvi opozorili - zaradi lažnega poročanje, sta odgovorna novinar in prodcent bila kaznovana in suspendirana. Izvršni producent je obljubil popravke. Pri Medijski hiši Slate so zapisali "Hitro torpediranje CBS-ove zgodbe o Benghaziju nam kaže, kako daleč je ta liberalno napadalna skupina prišla"

Pri Facebook, Twitter in ostalih družbenih omrežjih smo že zavarovali dostop do osnovnih podatkov. Za naš arhiv smo tudi vstavili tehnologijo, potrebno za avtomatsko miniranje belsko nacionalističnih sporočilnih prostorov in združenj alternativne desnice.

Razvijamo nove tehnologije in procese za sistematsko nadziranje in analizo surovih podatkov.

Prej ko identificiramo lažno novico, bolj učinkovito je lahko zatremo. S to novo tehnologijo na dosegu dlani, bodo raziskovalci v realnem času nadzirali novice in z matematično natančnostjo dali zgodnja opozorila za lažno novico ali dezinformacijo.

PREDIKTIVNA TEHNOLOGIJA

Vsi ti podatki nam bodo omogočali indentificirati katere individualne osebe in kateri mediji so najbolj destruktivni in objavljajo lažne novice, dezinformacije in nadlegovanje.

Napredovanja v oblačnem komputiranju in umetni inteligenci nam bodo omogočale identificirati vzorce in povezave, katere bi se sicer izmuznile. Omogočalo nam bo oceniti kam in kako se dezinformacije premikajo, na koga bodo vplivale in kaj je potrebno storiti, da jih nevtraliziramo.

Ampak prediktivna tehnologija je dobra toliko, kolikor so dobri podatki, ki jih vnesemo. Več podatkov za analizo sistem ima, bolj bogati bodo vpogledi. Naš 12 letni arhiv daje temu sistemu dober začetni zagon.

SODELOVANJE Z DRUŽBENIMI PLATFORMAMI

Mediji, ki širijo lažne novice so popolnoma odvisni od Faceboka in drugih omrežij oglaševanja kot je Google za njihovo nadaljnje financiranje.

Media Matters ima unikaten vpogled kako popraviti probleme v tem delu medijskega obzorja. Potem, ko je Facebook spoznal in se strinjal z nujnimi ukrepi, smo začeli z dialogom.

Po pogovorih smo ugotovili, da Facebook potrebuje našo pomoč za razumevanje problema in identificiranje konkretnih rešitev. Nadaljne, postalo je jasno, da imamo koristne informacije in vpoglede, ki jih oni nimajo, in ki so nam pomagale predstaviti veličino problema.

Naprimer, pri Media Matter smo naredili konstelacijski zemljevid desničarskih facebook strani, ki so največji grešniki, ki širijo lažne novice - prav tako vpoglede v prehranjevalno verigo lažnih novic in kako se premikajo po Facebooku.

Podobno kot potem, ko je Google obnovil Pravila Uporabe, da bi preprečili spletnim stranem z lažno vsebino uporabo njihovega oglaševalskega omrežja, smo pri Media Matters imeli potrebne informacije za indentifikacijo in preprečitev delovanj 40 najslabših strani z lažno vsebino.

FACEBOOK SMO PRISILILI V BOJ PROTI LAŽNIM NOVICAM

Med volitvama 2016 je Facebook odklonil boj proti nevarnemu vzponu lažnih novic in celo ni hotel priznati vpliva, ki ga imajo na širjenje dezinformacij.

Mark Zuckerberg je to trditev označil kot "noro".

V novembru smo sprožili kampanijo pritiska proti Facebooku-u, da 1. prizna problem in proliferacijo lažnih novic na Facebooku in posledice, ki jih ima na našo demokracijo in 2. da se zaveže v odpravo probema. Kot rezultat našega pritiska Zuckerberg prizna oboje. Naša kampanija je bila pokrita z strani nacionalih, političnih, finančnih in tehnoloških medijskih hiš in od takrat smo konstantu v kontatku z vodstvom Facebook-a in jim z našo strokovnostjo pomagamo do pomembnih rešitev.

Socialna omrežja potrebujejo pomoč pri indentifikaciji slabosti in ustvarjanje rešitev. Media Matters bo služil tem namenom kot njihov partner, bil v navezi z njimi v jeziku velikih podatkov in spodbujal spremembe osnovane na tem kar vidimo da se dogaja v krajini.

Z implementacijo naše strokovno osredotočne tehnologije in ojačane kredibilnosti si bomo prislužili prostor za mizo in pomagali izboljšati medijsko krajino.

MOBILIZACIJA

Na Republikanski Konvenciji se je Stephan Bannon pohvalil, da je Breitbart ustvaril "platoformo za alternativno desnico". Tedne kasneje je bil Bannon postavljen za vodjo njegove kampanije in je sledil Trumpu v Belo Hišo. Alt-right se specializira v nadlegovanje in zlorabo in se razlikuje od tradicionalne desnice po svoji zmožnosti za samo-organizacijo.

Ampak ima nekaj ranljivih točk.

Povečini so odvisni od socialnih medijev, ki tolerirajo zlorabo. Operirajo na robu zakonov. Njihovi napori so financirani na tankih profitnih maržah. In njihovo članstvo je sestavljeno iz šibkih članov, velikokrat rekrutiranih v gibanje zaradi bojazni ali zamer do žensk in/ali rasnega sovraštva.

Lažne novice kot tudi Alt-right se zanašajo na možnost delovanja v senci. Predpostavljajo, da ne bo nobeden odkril njihovo nadlegovanje in propagando, preden je škoda že storjena.

Da bi jih ustavili, moramo postati večji in glasnejši. Samo preko masovnega vklapljanja lahko ustavimo njihovo nadlegovanje in laži.

Tako bomo to storili:

VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

Media Matters ne bo samo upravljal z učinki medijske fragmentacije, ampak jo bomo uporabili kot vzvod za napredovanje naše misije.

Zaradi tega, bomo pri Media Matters poudarili naš obstoječi digitalni program za vzpostavitev večkanalnega komunikacijskega centra za stik s publiko, na način, ki je optimiziran za določeno platformo.

Povedano drugače: nobenega ne bomo prisilili, da pride k nam po vsebino. Namesto tega bomo šli mi k uporabnikom z vsebino, ki je individualno prilagojena za njihov način interakcije. V praksi to pomeni, da bomo dotično zadevo na Facebook-u drugače predstavili kot na Tumblerju ali Twitterju. Za nekatere v naši publiki , ki niso na socialnih omrežjih, to pomeni dostavljanje informacij direktno na mobilni telefon preko besedilnih sporočil.

Zadnjih nekaj let je naša digitalna ekipa inkorporirala elemente te strategije v našo komunikacijo, kar je rezultiralo v 970% poskoku v interakcijah in rasti.

Sedaj bomo pri Media Matters popolnoma inkorporirali ta pristop z predelavo naše strategije za družbena omržja, zaposlili bomo dodaten kader pri naši ekipi za socialne medije, in začeli z obširnim ciljanjem publilke in programom segmentacije.

Prav tako bomo v ekipo prinesli strokovnjake za konstrukcijo montažno-odzivnega plana, tako da bomo lahko izničili kampanije nadlegovanja in lažnih novic in saturirali medijsko krajino z resnico, ter po potrebi zaobšli medije.

S temi zmožnostimi bomo pri Media Matters dramatično povečali publiko in interakcijo, ter tako efektivno izničili lažne novice in dezinformacije, preden se razširijo.

MASOVNA "GRASSROOTS" EKIPA ZA RESNICO

Samo širok domet ne bo dovolj. Od naše publike bomo potrebovali pomoč, da se neprestano vključuje v boj proti Alt-right in lažnim novicam - rutinsko in znotraj njihovih družbenih omrežij.

Preveč Facebook uporabnikov tiho sedi, medtem ko ekstremizem in dezinformacije polnijo njihove časovnice. Progresivci se precej manj verjetno uprejo vsebini, ki se jim pojavi na časovnicah, kot pa njihovi konservativni nasprotniki. Tišina vzpodbuja dezinformacije.

Tako ne gre več naprej

Izurili bomo na sto tisoče uporabnikov, da bodo lahko indentificirati lažne novice in Alt-right kampanje v njihovih socialnih omrežjih in oborožili jih bomo z orodji za boj.

Decembra 2016 smo dodali 40,000 novih uporabnikov na našo listo akcij z lažnimi novicami v ospredju. Pričakujemo, da se bo rast nadaljevala, omogočili jim bomo trening, materiale z viri in urgentna opozorila akcije, da bodo sodelujoči ostali aktivno zaposleni.

Globlji "grassroots" doseg prav tako pomeni, da bo Media Matters bolje pozicioniran, da bo zmagal v boju proti pritisku korporacij, kar dokazano izničuje perverzno spodbujanje, ki nagrajuje to slabo obnašanje.

OCENITEV

Pri Media Matters bomo konstantno nadzirali naslednje indikatorje, ali smo na pravi poti do naših ciljev.

Serijski dezinformatorji in desničarski propagandisti iz družbenih omrežij do najvišjih položajev vlade bodo razkriti. Novinarji, aktivisti, zaupniki, politiki in splošna publika bodo rutinsko koristili in kot orožje uporabljali naše raziskovalne produkte, da bi razumeli in šli v akcijo proti spreminjajočemu se medijskemu ekosistemu in ekstremistom, ki bi ga radi manipulirali. Nadaljevali bomo z podiranjem rekordov v interakciji in dramatično razširili in diverzificirali naš doseg s prezentacijo naših raziskav v različnih formatih in na različnih platformah. Rezultat našega dela bo dosegel, da bodo ključne desničarske tarče videle znatno zmanjšan vpliv.

Internet in družbena omrežja kot so Google in Facebook, ne bodo več nekritično in brez posledic omogočale platformo in bogatitev strani z lažnimi novicami in propagandisti. Družbena omrežja se bodo vključevala v boj. Facebook bo dodelal svoj model tako, da bo na svoji platformi upočasnil dotok lažnih novic.

Toksične Alt-right kampanije nadlegovanja na družbenih omrežjih, ki zastrupljajo naš nacionalni diskurz bodo kaznovane in ustavljene. Na sto tisoče aktivistov se bo pridružilo našim kampanijam, da se upremo Alt-right nadlegovanju. Ključne Alt-right figure bodo zaradi naših raziskav in pritiskov izgubile kredibilnost in vpliv.

BUDŽET IN EKIPA

Osnovni budžet Media Matter za 2017 je bil $13.4 miljona, kar pokrije stroške 81 zaposlenih.

Ta budžet nam omogoča, da ustvarimo razskovalni oddelek z 34 zaposlenimi, ki so vključeni v nadziranje medijev, raziskave, globoko analizo in hiter odziv. To dodatno podpira pet hišnih skupin, vsaka na svojem področju, kar omogoča širšo podporo progresivnem gibanju na ključnih področjih, kot so nasilje z orožjem in javna varnost, LGBT enakost, reproduktivno zdravje in spolna enakost, klimatske spremembe in energija in ekonomski ukrepi.

Ta budžet nam omogoča investicijo v bolj efektivne tehnološke inovacije kot je zgodnje opozorilni sistem za identifikacijo lažnih novic in za ustvarjanje napredne prediktivne tehnologije, ki nam omogoča identifikacijo vzorcev in povezav z namenom ocenitve kako se dezinformacije premikajo in kako jih lahko onesposobimo. Prav tako nam bo omogočil graditi našo avdio in video ekipo, ki šteje devet članov, za robusten večkanalni komunikacijsko odzivni center in mobilizacijo "grassroots" ekipe za resnico; in povečanje števila članov in učinka akcij in iniciativ, ki poganjajo spremembe in odgovornost v medijski krajini.

SENOIR STAFF

Angelo Carusone, Predsednik. Angelo je bil imenovan za predsednika Media Matters decembra 2016. Prej je bil izvršni vice predsednik naše organizacije. V tej vlogi Angelo pomaga voditi dnevne operacije, razširanje dosega in upravljanje z odgovornostnimi iniciativami. Leta 2016 je šel na čakanje, da bi služil kot pomožni CEO za finance in administracijo pri Demokratski Nacionalni Konvenciji 2016. Angelo je ustanovil StopBeck, ki je uspešno organizirala sodelujoče, da preko družbenih omrežij prepričajo sponzorje, da prenehajo reklamirati na Beckovi oddaji. Pozno v letu 2010 se je Angelo pridružil Media Matters, kot kampanijski direktor, da bi delal pri DropFox iniciativi; kasneje je služil kot direktor za online strategijo in kampanije. Organiziral je StopRush napor, ki je prepričevala na tisoče podjetij, da prenehajo z oglaševanjem pri oddajah Rush Limbaugha. Leta 2012 je sprožil viralno kampanijo DumpTrump, ki je bila odgovorna, da so prepričali mnoge pooslovne partnerje Donalda Trumpa, da prekinejo razmerja z njim.

Julie Millican, Vice Predsednik. Julie se je ukvarjala z organizacijo že osem let v različnih inštitucijah, odkar se nam je leta 2006 pridružila Bila je tudi raziskovalka, pomočnica raziskovalnega direktorja, svetovalka, namestnica raziskovalnega direktorja in šefica osebja. Izčrpno je pisala o 2008 predsedniških volitvah in bila citirana v vodilnih nacionalnih medijih. Ima diplomo iz sociologije pri Appalachian State University in naziv magister v klinični psihologiji.

Sam Zegas, Višji Svetovalec. Sam je pri Media Matters odgovoren za inovacije, organizacijsko planiranje in operacije. Sam je avtoriteta v lingvistiki in upravljalec za več jezične projekte z mednarodnimi izkušnjami. Preden se je pridružil Media Matters je bil svetovalec za upravljanje pri Accenture. Tam je pomagal Notranjemu Ministrstvu modernizirati mednarodno verigo sistemov upravljanja premoženja. Potem je bil premeščen v Bostonsko Otroško Bolnišnico, kjer je služil kot direktor Ministrstva za mednarodno Zdravstveno Službo - največjega mednarodnega programa za paciente v pediatričnih klinikah. Obvlada in ima izkušnje v Nemškem, Španskem, Francoskem in Slovenskem jeziku in je sposoben prevajati v ruščino in italjanščino. Ima naziv magister v lingvistiki in antropologiji Harvard univerze.

Odstranili smo Roger Stone-a iz kabelskih programov.

Media Matters je s pritiski na CNN, MSNBC in celo Fox News uspela, da odpustijo Roger Stone-a, rednega gosta in dolgoletnega zaveznika Trumpa. Stone ima desetletja dolgo kariero v izvajanju umazanih političnih trikov z nasilno, rasistično in seksistično retoriko in je med volilno kampanjo 2016 uporabljal različne platforme, da bi v ospredje postavil obrobne teorije zarote in promocijo lažnih novic. Pozno leta 2015 in zgodaj leta 2016 smo agresivno izobraževali medijske producente (ki so mu nudile platformo) o Stone-ovem ozadju. Kot odgovor na naše pritiske so pri CNN in MSNBC potrdili, da se Stone zaradi njegove netolerantnosti ne bo več pojavljal v njihovih oddajah, in Stone je sam potrdil, da ga je FOX News dal na črno listo.

Galerija slik

Zadnje objave

Wed, 26. Feb 2020 at 14:03

5744 ogledov

RESNICA O KITAJSKIH MASKAH- POLITIČNI VRH VAM JE LAGAL !
Miro Cerar je očitno lagal! Povzemamo in prenašamo noro zgodbo, ki jo je nekdo povezal na Twitter in nam pokazal link, ki razkriva, kakšne mahinacije so se zgodile za tem, kar so naše oblasti opisale kot "donacijo" mask na Kitajsko. Slamnate firme in različni ljudje, ki so kot posredniki delovali v tem "poslu", kjer so iz firme, katere zaslužki ne gredo niti v stotisoče evrov, donirali Kitajski vsaj za dva in pol milijona evrov vredne maske!Tukaj je link na stran in spodaj prepis celotnega teksta spletne strani: Kako in s kom so odšle zaščitne maske iz Slovenije !Tole nam je sporočil MIRO CERAR:  Slovenija solidarna z Ljudsko republiko Kitajsko v boju za zajezitev koronavirusa z donacijo zaščitnih mask in finančnim prispevkom Svetovni zdravstveni organizaciji povezava: https://www.gov.si/novice/2020-02-13-slovenija-solidarna-z-ljudsko-republiko-kitajsko-v-boju-za-zajezitev-koronavirusa-z-donacijo-zascitnih-mask-in-financnim-prispevkom-svetovni-zdravstveni-organizaciji/ Oglejmo si glavnega "donatorja" Slovenije, ki je učinkovito poskrbel, da je Slovenija in njeni prebivalci ostali brez osnovne zaščite pred koronavirusom. Kylin Prime Group https://www.bizi.si/KYLIN-PRIME-CAPITAL-D-O-O/ 1 zaposleni ! Zastopnica NELI LENČEK Podatki na Ajpesu https://www.ajpes.si/podjetje/KYLIN_PRIME_CAPITAL_d.o.o.?enota=662297&EnotaStatus=1&zavihek=2&ivs=20&ivn=1&kons=0 Finančni podatki donatorja iz javno objavljenih podatkov na AJPESU so prihodki v letih 2017 in 2018 0 (nula), bilančna izguba za leto 2018 znaša - (MINUS) 76.584,89 € Kylin Prime Group se je odzvala na poziv Mira Cerarja in ministrstva, ki ga vodi, ter nabavila 1.2 MILIJONA zaščitnih mask. Ena takšna maska stane vsaj 5 €, kar znese okroglih 6 MIO! Za podjetje, ki ima enega zaposlenega in 0 (nula) prometa!! 100% lastnik Kylin Prime capital (to je prve firme v verigi) je Kylin prime iz Hrvaške, polno ime: "Kylin prime d.o.o. za poslovno savjetovanje, usluge i turistička agencija" Tudi direktor te firme je Kai Dan (Kitajec). Neli Lenček je tudi direktorica firme Ousheng capital d.o.o., lastnik tega podjetja pa je Lindenwood investment d.o.o, vse firme na istem sedežu, direktor Shao Zimo - Kitajc !! Ousheng capital d.o.o. ima 100.000,00 € prihodkov. Do decimalke natančno in enega zaposlenega! Kyling group je "švicarska" firma, zanjo stoji kitajski kapital, hoteli so prevzeti hranilinico LON o čemer Google najde večje število člankov na portalih slovenskih medijev ! Bo kak raziskovalni novinar, policija, kdorkoli sedel za pisalno mizo? Sam sem do podatkov prišel v 15 minutah in vsi podatki so JAVNO objavljeni !!!

Sun, 23. Feb 2020 at 11:55

380 ogledov

Kolumna Lucije Šikovec Ušaj: Navijači in njihovi spopadi
Včeraj so mediji poročali o spopadu med navijači mariborskega kluba Violami in navijači ljubljanskega kluba Green dragonsi. Že samo ime pove, da so ljubljanski navijači, ki seveda niso nujno Ljubljančani, bolj bojeviti, pravi zmaji, kar pa ne pomeni, da so njihovi nogometaši enako ali bolj bojeviti in uspešni na igrišču. Ponavadi se ti dve zadevi celo ne skladata. Slabša igra na igrišču pripelje do večjega nasilja v avditoriju. To lahko mirno prenesemo tudi na politično igrišče. Slabše ko nekdo igra, bolj bojeviti in nevarni so njegovi navijači na terenu. Vedo, da izgubljajo, in z zadnjimi atomi moči skušajo tok zgodbe obrniti v drugo smer. Lopov postane navihan nepridipravček, ki zabava ljudi in mu spregledajo njegove "neumnosti«, pošteni postane neumen, zabit, nezrel in nezmožen spregledati ukane, ki mu jih postavlja mali lopovček, in ljudstvu se ga prikazuje kot vsaj nesposobnega, če ne že naravnost butastega. Ali se še spominjate, kako so Angleži rešili nasilje navijačev na stadionih, ki je terjalo tudi številne smrti? Če se ne, naj vam osvežim spomin. Nogomet so popularizirali kot družinski šport. Na stadione so privabili navijače z njihovimi družinami. Tako so navijači pivo zamenjali z otroki, pretep pa s stiskom in objemom žene. Problem se je hitro rešil in le manjši ekscesi še spominjajo na nekdanja divjanja po angleških stadionih. Zakaj potem tega ne naredimo pri nas? Zakaj tekma med Mariborom in Olimpijo ni družinski praznik? Zakaj se ne razdelijo mlajšim od 14 let v spremstvu staršev zastonj vstopnice? Zakaj se ne vzgaja športni duh brez piva in steklenic cenenega vina? Nevedoma ali namerno? Moje mnenje je, da namerno. Ko jih pretepejo policisti ali navijači nasprotnikov, ko z okrvavljeniminosovi in ranjenimi, krvavečimi arkadami v lokalih obujajo spomine, so to sami junaki. Bojne zgodbe se kot »dražgoška bitka« prenašajo iz generacije v generacijo. Če so gorele bakle in če so jih zmetali v policiste, so junaki še bolj opevani. Ne vedo ali nočejo vedeti, da bodo mogoče ravno od teh policistov, ki za deset stoevrskih bankovcev nastavljajo glave njihovim kijem in baklam, pričakovali, prosili, zahtevali pomoč. Zakaj torej politika ne naredi tukaj reda? Z aktivno spremembo navijaštva v družinski izlet, z zdravim sproščanjem čustev? Moje mnenje, ki ga lahko delite z menoj ali pa ne, je takšno, da si politika tega ne želi. Nezadovoljstvo z vsakdanjim življenjem, z zaposlitvijo, z davki, s preživetjem iz rok v usta, se da uspešno prekanalizirati na stadione in ulice. Dan nogometnih tekem je srečen dan za politiko. Na ta dan pusti in celo vzpodbuja, da se ljudje pretepajo med seboj, namesto da bi kaj zahtevali od voditeljev, ki jim upravljajo državo. Takrat ne vidijo avtogolov, ki si jih politiki brcajo enega za drugim, nimajo časa pogledati, kam gre njihov denar, za kaj se »izvoljeni« politiki prevažajo skupaj s spremstvom, ki jih varuje, zakaj letijo v druge države in nam ne poročajo o uspehih in poslih, ki so jim utrli pot? Ne, raje si svoje rane in glave hladijo z ledom, do drugega tedna, ko bo tekma med Zgornjim in Spodnjim Kašljem. Nova priložnost, da zmagajo. Vseeno kdo, važna bitka se bo tako ali tako bila na ulici ali trgu. In tam so zmagovalci vsi, predvsem politika. Ta zmaga celo brez buške na glavi.

Sat, 22. Feb 2020 at 22:01

1662 ogledov

Kolumna Mateje Kričej: Prikrita dejstva ob načrtovanju gradnje 3RO
V dosedanjih poskusih pridobitve dokumentov investicijskega programa za traso Velenje jug–Šentrupert nismo bili uspešni. Na seji ob sprejemu poroštvenega zakona je bilo povedano, da bo vlada izdelala investicijski program v decembru 2019 in sprejela poroštveni zakon skupaj z delom hitre ceste na Dolenjskem. Ta odločitev DZ je pravno sporna, saj poslancem ne omogoča glasu podpore ali zavrnitve po projektu samem. Investicijski program je zelo pomemben dokument za vse državljane, saj mora država izkazati dejstva, da bo gradila ekonomsko vzdržno ter družbeno in okoljsko manj škodljivo prometno povezavo med Slovenj Gradcem in A1. To ne izključuje dejstva, ki ga je nujno treba upoštevati, da sta Šoštanj in Velenje tako z regijo kot tudi širše že povezana z železnico. Če želimo Koroško resnično povezati z osrednjo Slovenijo, je to treba storiti tako z železnico kot s cesto, ki bo ustrezno dimenzionirana na osnovi dejanske prometne obremenitve. Dnevni promet na cesti od Velenja do Koroške ne presega 12000 vozil, kar upravičuje gradnjo sodobne dvopasovnice. Neprimerno je, da načrtovane ceste zaradi odmaknjenosti ne bo moglo uporabljati kar pribl. 5000 ljudi, ki živijo med Slovenj Gradcem in Gaberkami, saj naj bi bila to edina uvoza na hitro cesto. Hkrati preseneča tudi dejstvo, da bi na Dolenjskem za 18000 vozil gradili dvopasovnico, na Koroškem pa za 12000 vozil štiripasovnico! O neprimerni umestitvi hitre ceste govorijo zadnja dogajanja, ki so vezana na bistveno spremembo trase Velenje Podkraj–Velenje Gaberke. Zaradi posedanja rudniškega prostora je pri načrtovanju tega odseka nujna bistvena sprememba, in sicer cesta se iz pokritega vkopa dviguje na viadukt. Zaradi bližine mesta in tam živečih je načrtovana pokrita cesta, ki je vkopana, hitrost pa zmanjšana na 80 km na uro. To je dodatna časovna obremenitev za pot s Koroške in pomeni tudi gospodarski uvoz v tovarno Gorenje Velenje in iz nje! Naj izpostavimo še, da se cesta nadaljuje neposredno ob velenjskem pokopališču in se povzpne skozi Goro Oljko. Dvig trase za pribl. 180 m višinske razlike je okoljsko in ekonomsko nevzdržna rešitev, ki ni v skladu z EU-direktivami o hrupu in emisijah ter vplivih na živalske ter rastlinske vrste. V Spodnji Savinjski dolini bi bilo treba zgraditi 5 km protihrupnih ograj in hkrati prečkati dolino po diagonali. S tem posegom bo uničena celovitost kulturne krajine kot enotnega predalpskega prostora, ki seže vse do Logarske doline. Prav tako Ministrstvo za kmetijstvo ne soglaša s posegi na najboljšo kmetijsko zemljo v Sloveniji. S tem posegom ni bila upoštevana Uredba o območjih za kmetijstvo in pridelavo hrane, ki so strateškega pomena za RS, Uradni list RS, št. 71/16. V velik ravninski kompleks A spada osrednji del Savinjske doline - Celjska kotlina. Etnocidu Spodnje Savinjske doline sledi še preizkus o človečnosti in razsodnosti Slovenije, saj na območju že poteka preselitev 40 družin in razselitev 150 ljudi. Načrtovani posegi in ves promet bodo v Podkraju spremenili vlogo in pomen prostora pokopališča. Tu počiva večina naših rudarjev, ki so to veliko mesto Velenje gradili, zvok "Tišine" pa z načrtovanimi posegi za večno izgubili! Naši argumenti in boljši predlogi sledijo umestitvi hitre ceste v že obstoječi koridor, ki pomeni cenejšo in hitreje izvedljivo gradnjo. Hitrost, s katero je možno projekt umestiti in zgraditi, je bila izkazana v primeru Magne. Vse navedbe o družbeno in ekonomski sprejemljivi varianti Arja vas–Velenje so bile zajete že v izvornih dokumentih študije variant in se navezujejo na idejno rešitev št. PND-242/03, PNG d.o. o., maj 2006. Idejna rešitev podjetja PNZ iz aprila 2008 je ta prava dejstva prekrila. Potvorjena je tudi veljavna resnica, da je bila F2-2 obravnavana v študiji variant (ŠV) in izbrana na osnovi primerjav z ostalimi trasami. Ni bila! Sprememba lege trase iz doline na Goro Oljko je doprinesla bistvene razlike med obravnavano traso F2 v ŠV in izbrano F2-2. Trasa F2-2 je druga trasa, ker so razlike bistvene in dejstva dokazljiva.   Mateja Kričej, univ. dipl. ing. arh. Avtorica teksta je pooblaščena prostorska načrtovalka in arhitektka, ki je že 5 let strokovna sodelavka za civilno družbo s poudarkom na delu, ki bi potekal skozi Spodnjo Savinjsko dolino.

Thu, 20. Feb 2020 at 22:40

347 ogledov

En odziv na izjavo J.P. Damjana
Ker me je Jože P. Damjan na Čivkarju blokiral, upam, da mu kdo pošlje tole, kar bom napisal sedaj. Morda se česa nauči. Konzervativci o razvoju razmišljamo takole: 1. Razvoj nima v sebi ničesar, kar bi ga delalo za samoumevni cilj. 2. Razvoj v sebi nima ničesar, kar bi ga delalo takega, da bi ga samoumevno zavračali. 3. Glede razvoja nas zanima, ali je res razvoj ali le sprememba. 4. Vsaka sprememba ni razvoj. 5. Pogosto smo priča, da ideologi spremembe predstavljajo kot razvoj, razvoj pa kot sinonim za "spremembo na boljše" - kot ideolog ali še boljše ideozof Damjan v tem primeru. Zato smo do razvoja skeptični. Previdni. Ga ne zagovarjamo na vsak način in zaradi njega samega. 6. Zanima nas, za koga je domnevna sprememba na boljše res sprememba na boljše. Nam je najprej pomembno, da ne škoduje narodu, cerkvi, družini. Tistim stvarem, ki jih ščitimo, ki jih želimo ohranjati in na katerih sloni naš okvir razmišljanja, okvir, v katerem smo racionalni. 7. Postaviti si svoj okvir razmišljanja, zavedati se svojega okvira razmišljanja, čemur včasih rečemo tudi "imeti temeljne vrednote", "izhajati iz moralnih aksiomov" ali kaj podobnega - ni, kot bi nam nekdo, ki jih nima in se jih ne zaveda, najbrž očital, "dogmatičnost". Je višek človeške zmožnosti razmišljanja. Ne me narobe razumeti. Jaz Damjana ne napadam, ker je iz mladoekonomista konvertiral v neokeynesianca in je zdaj nek sdsovski, desničarski, konzervativni "nemesis". Napadam ga, ker v vseh teh svojih konverzijah ni postal intelektualec, ima glas, ima platformo, vpliva na mlade študente - in je za to plačan s strani davkoplačevalskega denarja.

Thu, 20. Feb 2020 at 11:22

128 ogledov

Otrok ali kariera
Zadnje čase berem in poslušam mnogo debat o materinstvu.Zakaj materinstvo ja in zakaj ne. Pravzaprav imajo ženskedanes veliko več razlogov proti materinstvu in raje izberejokariero kot materinstvo. Nekatere se za otroke, v tej vednovečji eko-noriji ne odločijo, ker ne vedo ali bodo morda odrasliv svet brez pitne vode, bodo morda podnebni begunci, slišimtudi razlog, zakaj imeti svoje otoke, če je na svetu tolikorevnih in lačnih otrok.Skratka veliko je tega, ob čemur se mi kot mami resničnoobrne želodec, pa ne zaradi žensk kot takšnih, ampak zaraditega, kamor je zabredla sodobna družba, kam potiska mlade,kako morajo biti popolni in vedno prvi, najboljši…kam jihpehajo. V izgorelost, v stalno nezadovoljstvo, saj iščejopopolnost, ki pa je po mojem mnenju ni, če je ne vidiš... in mednami so ljudje, ki niso nikoli zadovoljni, saj v vsem kar imajo,vedno najdejo nekaj, česar nimajo, torej njihovo življenje nipopolno, ne zadovoljuje jih, strah jih je te nepopolnosti in zaotroka, za starševstvo se odločajo vedno kasneje, če sploh. Mora biti popolno, moram imeti kariero, moram doseči to in ono, moram videti, doživeti svet, moram živet, moram,moram, moram, jaz, jaz, jaz…družbene smernice pa, ne samomaterinstvo ampak starševstvo nasploh, predstavljajo kotžrtvovanje samega sebe, otrok je predstavljen kot malizajedalec v telesu neke uboge ženske in sploh ni definiran kotbitje in otrok, ampak ga predstavljajo kot plod, nečutečskupek celic in ob neželeni nosečnost je splav samoumeven innič hudega ni, če se otroka odpravi…ja dragi moji, tako dalečsmo. Družba torej preferira »močne« , samostojne ženske, ženskena visokih položajih, tudi, če jim niso dorasle jih tja umestijoskozi kvote…kaj pa ženske, ki se odločijo drugače? Še vednomislim, upam in si želim, da je takšnih, ki jemljejo materinstvokot dar, izpopolnjenost in obogatitev življenja tako svojegakot tudi življenja otrokovega očeta in ne kot osebno žrtev.Veliko je družin kjer imata oba, oče in mama lepo kariero inkrasne otroke, veliko je družin kjer se eden od staršev odloči,da bo doma in skrbel zanje. Tudi to je kariera. Posvetiti seotrokom, družini, domu, zakaj ne? Ali je takšna ženska manjvredna? Zakaj bi bila? Ni. Po moje ni. Svoje življenje boposvetila in namenila drugim, ne komurkoli, svojim otrokom.Pri njej ni jaz, jaz, jaz…a uživa, njeno življenje je polno. A jo včasih zanese v smernice in težnje feminizma in pomisli: kajsem pa jaz naredila iz svojega življenja? Nimam kariere,nimam visoke izobrazbe…potem pogleda okoli sebe in vidizadovoljne otroke, dom. No, to je moja kariera, ko me nekoč ne bo več, bodo ostali oni, moji otroci, moji vnuki, ostali bodo temelji, ne samo mojega doma, ampak tudi moje družine…in potem pomisli na sosedo, karieristko, ki se vrača v praznostanovanje, svoj dom, na počitnice hodi v družbi prijateljev in spi sama. Kaj bo, ko bo stara, ko bodo prijatelji odšli in se bo kariera zaključila? Sama bo. Brez objema, tolažbe, ko jo bo strah. Kakšne in kako globoke sledi bomo pustili za sabo, bomopogrešani? Bodo naše sledi kot odtis korakov v suhem peskuin jih bo odnesel piš vetra? Bodo naše sledi globoke in trajne,kot ime vrezano v deblo drevesa? Življenje je lepše, če ga živiš v smislu, kaj lahko dam in ne kajlahko dobim, kaj želim. Družina je bogastvo, uteha, varnozavetje, je objem in je ljubezen, družina ni breme in ovira.

Tue, 18. Feb 2020 at 08:12

102 ogledov

Kaj je Katedrala 2.del
V prvem delu smo predstavili pojem Katedrale kot meta institucije in njena prva dva "gradbena elementa". Tretji in četrti "gradbeni element" moči in vpliva Katedrale so univerze in NVO-ji. Pod pojem univerze spadajo predvsem univerze nižje kakovosti. Po drugi svetovni vojni so se morale preobraziti, da bi postale atraktivne za učence. Rezultat tega je, da ima veliko število mladih z inteligenčnim kvocientom od 100 do 110 neuporabne diplome z nezaposljivimi nazivi.  Ne mislim škodoželjno v odnosu do teh univerz, mislim le to, da s tem privabijo mnogo bolj pester razpon učencev. Vključno z nekaj iskreno pametnimi ljudi, ki se zaradi različnih razlogov niso odločili za bolj tradicionalne in prestižne šole.  Najbolj očitno dejstvo je, da so opisane univerze mnogo bolj ideološko usmerjene v levo kot pa prestižne univerze. Mnogo manj je intelektualne raznolikosti, še posebej v oddelkih za humanistiko.  Na prestižnih univerzah načeloma zmaga princip odprte debate in svobode govora nad politično korektnostjo. Večino tega se ne dotika znanstvenikov in inženirjev. Težko je biti ideološki na kemijskem področju.  Umetnost, sociala in humanistika so najmanj odporne na virus levičarstva in so tako bližje Katedrali. Poglejmo zakaj. Na slabih univerzah znajo biti mnogo bolj strogi do svojih študentov. Nobenega manjkanja na predavanjih ali zamujenih nalog, ko pridejo študentje v predavalnico, je princip tak, da se morajo navaditi in ugajati profesorju in njegovim nazorom in mišljenju. Študentje, ki nasprotujejo levičarstvu, pa morda tega sploh ne vedo, doživijo določen kulturni šok. A po prvem šoku je naslednji korak samo-segregacija. Veliko jih oddide samih in rezultat je učilnica polna istih mnenj, ki podpirajo drug drugega, kar privede do ločitve od realnosti ali mehurčka. Stereotipna "queer" feministka z navodili kako jo je treba naslavljati, je ponavadi rezultat te ločitev od realnosti, mehurčka v učilnici ene od univerz Katedrale.  Razmerje med slabimi in elitnimi univerzami lahko najdemo v preteklosti v razmerju vaških cerkva in teoloških semenišč. V semenišču je ortodoksni verski sistem jasen; veliko je prostora za debato znotraj intelektualnega okvirja, in ljudje lahko razglabljajo tudi izven okvirja, če so pazljivi in taktični. V vaških cekrvah je bila ognjevita pridiga brez dovoljenih vprašanj. Čeprav se v semeniščih rojevajo ideje, v cerkvah novačimo najbolj predane in fanatične sledilce.  Četrti gradbeni element Katedrale moči in vpliva so NVO-ji. To je mreža neprofitnih in nevladnih organizacij, ki briše meje med zasebnim in javnim sektorjem. Amnesty International je ena bolj poznanih.  Največ je takih, ki trdijo, da se ukvarjajo z spodbujanjem podjetništva, vendar jih najdemo v vsakem sektorju in na skoraj vseh področjih v razvitih demokracijah. Ko se venomer bolj razraščen državni aparat sreča z tovarišijskim kapitalizmom dobiš nešteto svetovalnih odborov, neprofitnih podjetji z državnim financiranjem in javno-zasebnih partnerstev z nejasnimi cilji. Seveda vsi ti ljudje sedijo na več položajih hkrati v številnih takih zasebno-državnih telesih. LinkedIn je dobro orodje za iskanje teh organizacij, kdo so zaposleni, kje drugje še delajo in njihove reference ter katere konference so obiskali.  Davkoplačevalski denar porabljen za te, že zelo dobro situirane ljudi, je dovolj slaba stvar, ampak davkoplačevalski denar je že tako ali tako potratno zapravljen vedno. Večini njih, ki ta denar sprejemajo, očitno ne gre za denar ampak za vpliv. Dejanski vpliv, ki ga imajo take organizacije je zelo fragmentiran, ampak vseeno mora biti del organizacije, ki je vplivala na politike pri oblikovanju zakonodaje ali pridobila sredstva za financiranje nekega obskurnega X projekta. Takega občutka ne dobiš nikjer drugje: poleg tega vsi ti položaji in dosežki izgledajo lepo in te delajo pomembnega, kar je zelo dobro za grajenje tvoje mreže.  Ne bi rekel, da vse, ampak velikokrat so te NVO organizacije, ki spodbujajo podjetništvo, preprosto zelo škodljive. Ne samo, da so potratne, ampak dajejo mladim občutek, da je biti podjetnik grajenje startupa z državnimi subvencijami že izjemen dosežek. Da je podjetništvo deljenje vizitk in obiskovanje konferenc... A v resnici niso naredili nič razen tega, da so se uspeli prebiti v notranje drobovje Katedrale, podprte z državnimi financami in zasebnimi interesi.  S tem zaključujem spis in se sploh ne čudim da se je reakcija vpletla v teoretično debato o pravičnosti demokracije, ko pa vsak dan vidimo male znake, da ne živimo v demokraciji. Nikoli nismo živeli v demokraciji. Na eni točki v preteklosti je bil učinkovit državni aparat, ko je bil majhen, če gledamo na globalni ravni. Se pravi bil je dober javni servis, ki pa nam v današnjem svetu odmira pred očmi. In prav popolnoma nihče govori o tem. Mainstream se tega le površno dotika in nam daje oddaljeno in zamegljeno sliko, da nekaj ni vredu, ampak nihče ne želi pisati o podrobnostih te tragedije. Dixie 
Teme
eseji david brock memo

Zadnji komentarji

Hugo Flander :

4.02.2020 15:47

Zanimivo, za moj okus sicer razmišljanje, ki mu ni tuj kanček paranoje. Kakorkoli. Dotaknil bi se recimo oziranja po Švici. Švica je večnacionalna država in v Švici patriotizma ne definira nacionalna pripadnost, temveč državna pripadnost. Švicarju je Švica domovina. Torej, Švicar je švicarski patriot, ne glede na to, kateri naciji pripada njegov rod. Podoben odnos do patriotizma je imel Slovenec v Avstro-Ogrski monarhiji. Na Dunaju so v času WWI dobro vedeli, koga poslati na Soško fronto proti Lahom. Poslali so 87. celjski pešpolk. Zato Lahi niso osvojili Škabrijela. Slovenski vojak se je na Škabrijelu goreče boril za domovino Avstro-Ogrsko in seveda še bolj za svojo rodno grudo. Kot zanimivost bi spomnil, da ima Laško pivo ime po starih Vlahih, ki so bili v tem delu Slovenije nekoč staroselci. Slovencem pa so prodiranje globje na "Laško", prvi preprečili germanski Langobardi. Dalje, Kočevarji so bili nekoč, tam v 14.stoletju, prvi migranti, ki so kot pripadniki germanov emigrirali iz svoje domovine v domovino Slovencev. Imigrantom Slovenci nismo povzročali težav, saj so naselili praktično prazen prostor in ga jeli kultivirat. V stoletjih se je medtem na od Kočevarjev kultivirano Kočevsko priselilo mnogo Slovencev, ki so s Kočevarji živeli v sožitju. Veliko je bilo mešanih zakonov in leta 1941, ko so se Kočevarji pod vtisom nacizma odločili za selitev (cca 15.000) v nasilno izpraznjene domove Slovencev na spodnjem Štajerskem, so med njimi že prevladovali slovenski priimki. Seveda danes tista peščica Kočevarjev, ki je med in po WWII ostala ob svojih ognjiščih, govori slovensko in hkrati še vedno neguje spomin na svoje prednike.

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Demokracija ima pomen